V súvislosti s novým nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a poučení subjektov údajov a zákone č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov si Vás týmto dovoľujeme zdvorilo požiadať o udelenie súhlasu so spracovním osobných údajov
Spoločnosti Mona Group s.r.o., udeluteje súhlas so spracovaním údajov
Svoj súhlas so spracovaním osobných údajov udeľujete spoločnosti Spoločnosti Mona Group s.r.o.,,IČO 47 204 524, so sídlom Štefánikova 61, 921 01 Piešťany (ďalej len „Správca“). Spracovanie osobných údajov bude uskutočňované Správcom, avšak osobné údaje pre Správcu môže spracovávať i poskytovateľ softwaru Darkmay s.r.o., se sídlem Valdštejnská 381/6, 460 01 Liberec, Česká republika, IČ: 27539423, prípadne ďalší poskytovatelia spracovateľských softwarov, služieb a aplikácií, ktoré však v súčasnej dobe Správca nevyužíva.
Informácie o spracovaní a ochrane osobných údajov
Mona Group s.r.o.,,IČO 47 204 524, so sídlom Štefánikova 61, 921 01 Piešťany, zapísaná v obchodnom registri vedenom u OS Trnava, číslo zápisu Sro 14678/T je správcom vašich osobných údajov, čo znamená, že vykonáva spracovanie vašich osobných údajov a zodpovedá za nich.
Zásady spracovania osobných údajov
Ochranu súkromia a osobných údajov považujeme za svoju prvoradú povinnosť. Osobné údaje zákazníkov spracovávame transparentne, zákonným spôsobom a uchovávame ich po dobu, ktorá je nevyhnutná pre účely, pre ktoré sú uchovávané. Osobné údaje spracovávame iba spôsobom zaisťujúcim ochranu pred neoprávneným či protiprávnym spracovaním a pred náhodnou stratou, zničením alebo poškodením.
1 .Aké údaje spracovávame?
Pre účely, ktoré sú ďalej popísané, spracovávame tieto kategórie osobných údajov:
- identifikačné údaje, najmä: meno, priezvisko, dátum narodenia, číslo a platnosť cestovných dokladov, rodné číslo, adresa trvalého bydliska, doručovacia, alebo iná kontaktná adresa, prístupové údaje pre personalizovaný prístup do zákazníckeho systému,
- kontaktné údaje: telefón, mobilný telefón, fax, e-mailová adresa,
- ďalšie osobné údaje potrebné pre plnenie zmluvy: číslo bankového účtu, údaje o objednaných službách, údaje o zdravotnom stave (napr. alergie, zdravotný hendikep či tehotenstvo), údaje o reklamáciách, spolucestujúcich,
- údaje o vašom správaní na našich weboch a pri čítaní správ, ktoré vám posielame: IP adresa, typ a verzia zariadenia, operačný systém, technické parametre zariadenia, stránka, z ktorej ste na náš web prišli, čas a doba návštevy, zobrazované stránky, informácie zo súborov cookie a z nich odvodené údaje, napr. vaše záujmy, nákupné správanie, vek, či finančná situácia,
- údaje z vášho nastavenia v zákazníckom systéme: najmä ide o e-mailovú adresu, nastavenie newsletterov alebo parametre zájazdov, o ktoré máte záujem,
- údaje z vašej komunikácie s nami: správy, ktoré nám posielate, záznamy telefonických hovorov, poprípade kamerové záznamy z našich pobočiek.
2. Pre aké účely spracovávame osobné údaje?
Vaše osobné údaje spracovávame buďto na základe vášho súhlasu, alebo bez vášho súhlasu na základe plnenia zmluvy, z dôvodu, že nám to ukladá zákon, alebo z nášho oprávneného záujmu.
Ide o spracovanie osobných údajov:
- pre účely plnenia zmluvného vzťahu a pri vybavovaní vašich reklamácií,
- pre účely priameho marketingu,
- pre účely plnenia našich zákonných povinností,
- pre účely našich oprávnených záujmov, najmä z dôvodu zaistenia bezpečnosti našich služieb a ich skvalitňovania a prispôsobenia zákazníkom na mieru.
Osobné údaje popísané v tomto dokumente spracovávame my ako správca osobných údajov. Vždy tak konáme s ohľadom na ich maximálne zabezpečenie a spracovanie v súlade s platnými právnymi predpismi. Údaje z objednávok a dopytov uchovávame po dobu 5 rokov od termínu objednaného zájazdu. Údaje o vašej registrácii u nás uchovávame aj dlhšie, ale iba v prípade, že ste svoju registráciu nezrušili a ste aktívnymi odberateľmi našich newsletterov. Údaje o vašom chovaní na našich weboch a pri čítaní newsletterov spracovávame.
Vaše údaje môžeme dávať ďalším subjektom, ktoré sú taktiež v úlohe správcov osobných údajov. Jedná sa o:
- cestovné kancelárie organizujúce zájazdy a ďalšie subjekty zaisťujúce služby k vášmu zájazdu, ako sú napr. letecké spoločnosti či hotely a v tomto prípade môže dochádzať i k odovzdaniu vašich údajov aj mimo EU,
- poisťovne, pokiaľ si u nás objednáte poistenie, najmä sa jedná o Generali Poisťovňa, a. s., odštepný závod Európska cestovná poisťovňa.
Na základe vášho súhlasu môžeme odovzdávať niektoré údaje aj vybraným reklamným spoločnostiam a sociálnym sieťam. Jedná sa najmä Facebook, Instagram kde sme zároveň aj správcovia.
4.Ako spracovávané údaje získavame?
Vo väčšine prípadoch sa jedná o osobné údaje, ktoré ste nám poskytli v rámci objednávky zájazdu, vašej registrácie do zákazníckeho systému a k odberu newslettera, pri vložení recenzie hotelu, alebo pri elektronickej, či telefonickej komunikácii či v rámci návštevy našej pobočky. Údaje získavame sledovaním vášho chovania na našich weboch alebo pri overení prekliku e-mailových správ, ktoré vám zasielame.
5.Aké sú vaše práva?
Dotknutá osoba si môže pri spracúvaní osobných údajov uplatniť nasledujúce práva:
- právo na prístup a na informácie k svojím osobným údajom,
- právo na opravu osobných údajov,
- právo na výmaz osobných údajov,
- právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov,
- právo na prenosnosť osobných údajov,
- právo namietať proti spracúvaniu osobných údajov,
- právo na neúčinnosť automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania,
- právo kedykoľvek odvolať súhlas (ak je súhlas právnym základom spracúvania),
Dotknutá osoba si uvedené práva môže uplatniť v súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov a Nariadením GDPR, ako aj ďalšími príslušnými právnymi predpismi.
Vyjadrenia a prípadné informácie o prijatých opatreniach Prevádzkovateľ poskytne čo najskôr, najneskôr však do jedného mesiaca od doručenia žiadosti. V odôvodnených prípadoch s ohľadom na komplexnosť a počet žiadostí môže Prevádzkovateľ túto lehotu predĺžiť o ďalšie dva mesiace, a to aj opakovane. Prevádzkovateľ je povinný Vás informovať o každom takom predĺžení do jedného mesiaca od doručenia žiadosti spolu s dôvodmi predĺženia lehoty.
Voči Prevádzkovateľovi si môžete svoje práva uplatniť prostredníctvom písomnej žiadosti na adrese sídla Prevádzkovateľa: Štefánikova 61, 921 01 Piešťany telefonicky a to na číslo 033/ 762 12 88 alebo elektronicky a to e-mailom na ck@monagroup.sk
Ďalšie podrobnosti súvisiace so spracovaním Vašich osobných údajov vrátane Vašich práv nájdete v Poučení Správcu, ktorý nájdete tu.