Obchodné podmienky

VOP cestovnej agentúry / Mona Group spol. s.r.o. /

Obchodné podmienky pre zakúpenie / odstúpenie zájazdu

prevádzkovateľom elektronického obchodu www.vyhodnecestovanie.sk  je Cestovná agentúra Mona Group spol. s.r.o., Štefánikova 61, 921 01 Piešťany

Mona Group spol. s.r.o.,ponúka zájazdy organizované cestovnými kanceláriami (ďalej len CK) v zmysle Zákona o zájazdoch č. 281/2001 Z. z.

všetky ponúkané zájazdy majú uzatvorenú platnú Zmluvu o obchodnom zastúpení v príslušnej CK a plnú moc na predaj uvedených zájazdov

ponuka zájazdov je pravidelne aktualizovaná cez xml data (elektronické dáta), ktoré sa prenášajú priamo zo servera CK usporiadajúcej zájazd.

Mona Group spol. s.r.o.,si vyhradzuje právo na chybu publikovaných cien, termínov a ďalších údajov v ponuke.

Záväzná pre zákazníka je len cena a ďalšie podmienky uvedené na platnej uzavretej cestovnej zmluve s príslušným usporiadateľom zájazdu

predaj zájazdov podlieha Všeobecným zmluvným podmienkam (ďalej len VZP) organizujúcej CK, ktoré zákazník obdrží spolu s návrhom zmluvy

objednávateľ – ZOZ môže podpisovať len osoba staršia ako 18 rokov a spôsobilá k právnym úkonom

 

Nezáväzná objednávka, zmluva o obstaraní zájazdu, úhrada

nezáväzná objednávka zákazníka k ničomu nezaväzuje a je prejavom záujmu zákazníka o ponúkaný zájazd, ktorý môže prejaviť rôznymi spôsobmi: interaktívnym formulárom na webe, telefonicky, e-mailom, osobne..

na základe tohto záujmu, Mona Group spol. s.r.o., overí u CK dostupnosť miest, a informuje zákazníka (telefonicky, e-mailom) o rezervácii, presnej cene a dobe, do ktorej je možné predmetný zájazd rezervovať

pokiaľ zákazník na základe potvrdenia jeho nezáväznej objednávky prejaví záujem o uzatvorenie ZOZ, Mona Group spol. s.r.o., dohodne postup so zákazníkom tak, aby bolo možné do ukončenia rezervácie vykonať všetky potrebné úkony

Mona Group spol. s.r.o., na základe údajov poskytnutých zákazníkom vypíše ZOZ a túto spolu s VZP a certifikátom zašle zákazníkovi v podobe návrhu

zákazník nesmie zmeniť, upraviť alebo doplniť (s výnimkou ručne dopísaných alebo opravených osobných údajov cestujúcich a podpisu) v žiadnej časti písomný návrh ZOZ

ak zákazník súhlasí so znením ZOZ, VZP, zmluvu podpíše a doručí ju Mona Group spol. s.r.o., (fax, e-mail, osobne) a prevedie úhradu, zmluva zo strany objednávateľa sa stáva záväznou buď podpisom zmluvy alebo prevedením úhrady a to tým, čo nastane skôr

zmluva zo strany CK sa stáva záväznou, potvrdením objednávky, v prípade nepotvrdenia objednávky zo strany CK, objednávateľovi budú vrátené všetky doposiaľ uhradené prostriedky.

 

Úhradu objednávateľ vykonáva nasledovným spôsobom:

k bezhotovostnej platbe použije objednávateľ VS, ktorý mu Mona Group spol. s.r.o.,oznámil ako identifikátor jeho platby

v prípade prevodu na účet je taktiež nutné si dať pozor na VS inak nebude platba spárovaná . Čísla účtu sú uvedené v príkaze, ktorý Vám bude zaslaný 

termíny úhrad vychádzajú z VZP príslušnej CK a sú vyznačené na ZOZ, nedodržanie úhrad môže mať za následok odstúpenie od Zmluvy zo strany príslušnej CK

 

Informácie potrebné k nástupu na zájazd (ďalej pokyny)

informácie, ktoré sú pre klienta nevyhnutné k jeho nástupu na zájazd odovzdáva klientovi Mona Group spol. s.r.o., alebo CK , ktorá poskytuje zájazd 

platí pravidlo: pri zakúpení zájazdu viac ako 1 týždeň pred odletom, pokyny zasiela Mona Group spol. s.r.o., alebo pri kratšej dobe, ich priamo zasiela CK, ktorá organizuje zájazd 

ak je zájazd zakúpený v dobe kratšej ako 1 týždeň, pokyny CK doručí klientovi hneď po spracovaní príslušnej objednávky a Mona Group spol. s.r.o., ich ihneď zasiela klientovi

 

Odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa (ďalej storno zájazdu)

storno zájazdu a jeho spoplatnenie je upravované vo VZP príslušnej CK , ktorá zájazd organizuje. Je potrebné si vždy naštudovať reklamačný poriadok ako aj podmienky odstúpenia

klient zasiela podpísané storno Mona Group spol. s.r.o., ktorá ihneď bez zbytočného prieťahu tento zašle danému touroperátorovi

Mona Group spol. s.r.o., pripraví pre klienta písomný doklad o stornovaní zosumarizovaním obdržaných platieb od klienta, s vyčísleným storno poplatkom a vyčíslenou vratkou pre klienta, zároveň v tomto doklade objednávateľ písomne oznámi, akou formou chce, aby mu bola vrátená zostávajúca suma (či v hotovosti, či na účet. V prípade bezhotovostnej platby, objednávateľ oznámi číslo svojho účtu, na ktorý Mona Group spol. s.r.o., zašle zostatok zvyčajne do 7 dní od stornovania zájazdu.

po obdržaní storno protokolu od CK, tento zasiela klientovi

 

Reklamácia zakúpených a poskytnutých služieb

reklamáciu je potrebné zaslať písomne hneď (maximálne do 3 mesiacov po návrate) aj s prílohami (reklamačný protokol z miesta pobytu potvrdený delegátom CK resp. recepciou, fotografie a iné dôkazové materiály). Objednávateľ má možnosť zaslať svoju reklamáciu na adresu Mona Group spol. s.r.o., alebo na adresu organizátora zájazdu

právne zodpovedný za vyriešenie reklamácie je usporiadateľ zájazdu, čiže organizujúca CK.

po obdržaní reklamácie túto ihneď zašle CK a táto je zo zákona povinná sa k reklamácii vyjadriť ihneď, do 3 dní , maximálne do 1 mesiaca.

 

Spracovávanie osobných údajov

zber a spracovanie osobných údajov v spoločnosti Mona Group spol. s.r.o., prebieha v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z.

Mona Group spol. s.r.o., má s CK uzatvorenú sprostredkovateľskú zmluvu

Mona Group spol. s.r.o., nemôže nijakým spôsobom

nezneužije osobné údaje zákazníkov

zákazník môže svoj súhlas so spracovaním OÚ kedykoľvek odvolať a to e-mailom, resp. poštou

Mona Group spol. s.r.o., si vyhradzuje právo na chybu publikovaných cien, termínov a ďalších údajov v ponuke.

Záväzná pre zákazníka je len cena a ďalšie podmienky uvedené na platne uzavretej cestovnej zmluve s príslušným usporiadateľom zájazdu

predaj zájazdov podlieha Všeobecným zmluvným podmienkam (ďalej len VZP) organizujúcej CK, ktoré zákazník obdrží spolu s návrhom zmluvy